Hoho...!

Som många gånger förr hamnar jag här när jag egentligen borde skriva på min examinationsuppgift. Motivationen var är du?!

Lämnade en tupp på förskolan idag, det är fotografering idag och Lukas bestämde sig igår för att han skulle ha tuppkam på kortet. Gissa om hans kompisar blev imponerade i kapprummet ;) Jag såg på honom hur stolt han kände sig. 

Igår var det dags för träning igen för hans del. Denna gång var det orientering som gällde, något som han verkade gilla! Dock blev det liten besvikelse... Ledarna hade berättat om att de skulle gå på skattjakt och om de hittade alla bokstäverna så skulle barnen komma fram till en skatt. Barnen började såklart prata om guld och diamanter, saker som glittrar. När "skattjakten" var slut fick alla barn ett papper där det stod "Bra kämpat i orienteringen!" Jag förstår att barnen blev besvikna! En vanlig gråsten, en liten pärla, en bit folie, ja nästan vad som helst hade väl varit bättre? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0