Illa!

Nu känns det riktigt illa! Jag brukar vara en ganska lugn och sansad person trots olika situationer som uppstår, men nu är jag helt hyper. Jag har sån resfeber jag knappt vågar erkänna! Jag har svårt att tro att jag kommer ta mig fram förr än jag verkligen står där. Jag får för mig att jag ska missa flyget, att flygbolaget tidigarelägger turen utan att jag vet om det, att jag inte fixat alla papper som ska fixas, att jag skrivit fel på de papper jag har, att jag inte får med mig rätt biljetter, att min telefon ska gå sönder (ja tom det är jag rädd för), att bilen ska gå sönder på väg till Arlanda, att jag ska bli bortrövad på Amsterdams flygplats, att någon stjäl mitt handbagage med passet, pengar och skolböcker, att jag somnar och någon passar på att sno mina saker, att jag blir magsjuk på flygplanet (eller innan), att något flyg blir inställt, att jag får propp i benet under långflygningen... Hur länge ska jag fortsätta?! För någon natt sedan drömde jag att jag glömde packa med mig kläder och ta på mig kläder! Men det vet jag att inget av det kommer hända iaf :) Igår var värsta dagen, då kände jag att jag var tvungen att ta ett (läs tre) glas VIN för att lugna ner mig. Och då mina damer och herrar är det riktigt illa! Alkohol och vardag (knappt helg) är inget som går ihop för mig. Och om jag ska vara ärlig när jag ändå håller på så hjälpte det inte speciellt mycket heller.

Nu under tiden jag skrivit har jag glömt bort att oroa mig för att jag faktiskt kan dö också!

Mamma har förresten sytt en fin necessär åt mig till min resa :) Tusen tack mor !


Kommentarer
Postat av: Helene

Det kommer gå hur fint som helst ska du se, och tänk vad skoj ni kommer att få där borta! Ta hand om dig och ta några djuuupa andetag <3

2011-10-07 @ 09:19:12
Postat av: sofie

Tack ska du ha Helene <3 OM du säger att det kommer gå fint, får jag tro på det :)

2011-10-08 @ 00:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0