I made it!

Resan hit gick över förväntan! Alla överraskande säkerhetskontroller tog jag mig igenom, de fråågade ut mig om bl a hur jag betalat min resa, med vems pengar, hur mycket jag betalade, vad jag sysslade i Sverige, om jag inte borde vara i skolan, vad mina vänner sysslade med i Usa mm. 

Flyget från Amsterdam var något försenat så det blev stressigt i Atlanta, men som sagt så tog jag mig hit iaf :) 

Nu har vi precis kommit in från poolen här i Idas bostadsområde.  Inga alligatorer i poolen, däremot ödlor, en död groda och diverse småkryp fanns vid poolområdet. 

Lägger in lite bilder ist :)

 
Söta vännerna som kom och hämtade mig vid flygplatsen, sen åkte vi till Walmart. Vilket ställe! Jag som gillar att se mataffärer i nya länder blev kär!


Idas hus

 
Vår ödlekompis

 
Poolområdet

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0