Bralljakt

 Tror jag har fixat det sista inför resan nu! Skulle också passa på att inhandla mig ett par nya  byxor på stan idag. Mitt favoritställe att handla byxor brukar alltid göra mig nöjd. Inte idag dock, fanns inget som föll mig i smak. Då gick jag till Gina, hittade ett par riktigt snygga byxor som jag provade. Jag blev alldeles förvånad när jag provade de, de var perfekta i längden! De skulle inte behöva vikas upp! När jag tog av mig byxorna förstod jag varför... Det var "ankle" längd. Haha! Dock var de för låga i midjan, så de brallorna blev det inte. Men ett par andra, som jag får vika upp. Det skulle väl vara alldeles för lyxigt att ha byxor som inte behöver vikas... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0