Blandad fredag

Böörjar väl med en fin bild på min tuppgrabb! Det roliga detta år var att man fick fyra olika bilder från dagisfotograferingen :) Dagen började väldigt bra måste jag säga! Jag förstod ganska snabbt att jag inte skulle få så mycket skolarbete gjort med Amanda i hasorna (hon har öroninflammation + hennes förskola är stängd pga flytt). Så vi åkte till Herrhagen och besökte våra efterlängtade vänner där! Och jag tog inte ett enda kort :( Men vem vet, Maria kanske får tummen ur och lägger upp lite kort på sin blogg!? Barnen röjde och vi något äldre snackade mest gojja och jag fick mitt förmiddagskaffe, tack för att du finns Ian/Maja :)

När Amanda slocknat efter lunch påbörjade jag skolarbetet. Då ringde Lukas kompis pappa och frågade om han fick stjäla min son från förskolan! Jag godkände och meddelade förskolan. Sen KÄMPADE jag vidare med skolarbetet, utan vidare resultat.

Sen kom pappa och Malin förbi med wienerbröd, det var ju lika bra eftersom skolarbetet i alla fall gick trögt. Amanda underhöll oss med diverse konster.

Fick panik över skolan.

Kände lite resfeber.

En pusselbit föll på plats.

Niclas åkte och hämtade Lukas hos kompisen Sigge.

Jag och Amanda gick till grannen och hämtade mat. (Vi har fått en pizzeria på berget!)

Fick mer panik över skolarbetet.

Kände att jag kommer nog komma fram till Ida och Emelie ändå, på nåt vis.

 När Idol var slut satte jag mig här för att slutföra skolarbetet. Vilken miss! Gick in på facebook och får se att de hittat nytt mögel på Amandas förskola, som de ska flytta tillbaka till på måndag. De har varit i andra lokaler nu sen början av augusti pga diverse luftproblem. Jag blir tokig på denna cirkus! På måndag ringer jag och begär överflytt!

Skolarbetet då... Ja, det finns väl kvar imorrn med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0