Superklipp!


Var ner på stan en vända idag och skulle BARA hämta lite böcker. Det slutade med betydligt mer kan jag ju säga! Halva reapriset, då shoppar Sofie loss, haha. Om jag skulle köpt allt till ord pris så skulle det blivit 1034 kronor. Och nu fick jag betala 292 kronor, gissa om "just-gått-och-blivit-fattig-student-sofie" blev glad :)



Nu ska jag snart gå och hämta Lukas och se hur han har haft det på sin första "heldag" på över ett år. Imorron är det upprop för mig... och Amanda... Wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: Helene

Det var inte dåligt, mycket fint för lite pengar =)

Lycka till på uppropet, det går säkert bra ska du se!

Kram

2011-01-25 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0