Första veckan avklarad

och det gick väl relativt smärtfritt, med tanke på allt pusslande. Kursen jag går passar mig perfekt och jag vill inte missa en dag! Denna vecka har vi spelat teater, dansat (eller alla andra dansade, jag gjorde tappra försök), målat, klippt och klistrat, lekt med fallskärm, sjungit, skrivit låtar, och spelat gitarr. Efter varje pass ska det skrivas rapport, vilka material och verktyg har vi använt, varför har vi gjort det här och hur ska vi anpassa det ute i verksamheten (med allt vad det innebär). Och i stort sett så fortsätter det så hela terminen, mycket praktiskt men även konst och musikhistoria, om barns motoriska utveckling, utställningar, teaterföreställningar (både egna och titta på proffesionella) och det jag inte har skrivit var antagligen för tråkigt för att komma ihåg :)  Ja, då vet ni vad jag kommer pyssla med denna termin :)     

Men gissa om någon kommer vara trött i helgen... eller det började redan efter första dagen, haha. Nu ska jag och Amanda hämta en annan som tack och lov stortrivs med nya schemat, nämligen Luttelurk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0