Storfamilj

Då är fiskj*vlarna på plats! Ska bli spännande och se hur länge de överlever... Erik, Ditte och Lortis/Blommis har Lukas så fint döpt de till. han tänkte att de två oranga fiskarna skulle heta mamma och pappa, men kom på att det var ingen bra idé. Tänk om pappa ropar mamma, då kanske fisken svarar!! Han är klok vår grabb.

Idag har vi varit ute på sjön med pappa. Lukas åkte fyrhjuling med pappa ner till Källviksbryggan, jag åkte på Lukas fyrhjuling och Amanda och Nicke åkte bil. Kankse såg lite kul ut när jag kom åkande på Luttes fyrhjuling, men det bjuder jag på, för kul är det! :)

Nu ska vi gå till min farmor och farfar en sväng innan det är dags att påbörja operation packning. Ska bli spännande och se hur vi ska få plats med allt i vår lilla bil... vagn å pulka, ja sen var det väl fullt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0