Hemma igen...

Eller ja det har vi ju varit några dagar... Men hur som helst i torsdags åkte vi ju ner till mormor. Jag är glad att jag "bara" har två barn, det räcker gått och väl. Det blev en hel del packning och pyssel innan vi kom iväg. Vi hade siktat på att åka klockan tio och halv elva kom vi iväg så det var bra jobbat tycker jag. Under torsdagens frukost tittade Lukas på mig och sa "Se inte så sur ut!" Precis vad man vill höra en stressig morgon... haha. Tiden på ön gick lite väl snabbt, blev ju bara en heldag i och med att vi åkte hem på lördagen.



Lukas och gammelmormors hund Gilda

På söndagen var vi ute i stort sett hela dagen. Vi började med en promenad på isen med Lars, Maria och Wille. Sen åkte vi till Lugnet och kikade på barnens skidspel.  Lukas ville också prova åka skidor "imorgon" (kan betyda imorgon eller om 14 år) men inte från hoppbackarna. Jag lovade honom att han inte skulle behöva det, haha. Dagen avslutades med tacos som, håll i er, Niclas och Lars fixade! Det är något som inte händer ofta om det ens har hänt tidigare :) Gott och trevligt som vanligt var det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0