Beslutsångest

Alla dessa beslut hela tiden ger mig ångest. Fast just nu är det inga tråkiga eller jobbiga beslut som ska tas, men jag måste tänka och det är drygt! Men på tisdag hoppas jag på att få klämma och känna och då hoppas jag på att kunna bestämma mig om en sak i alla fall. Vi får se hur det blir :)

Amanda sover och sover... hon sov hela natten, vaknade vid 8, somnade vid 9 igen och sedan dess har hon sovit med undantag för en kvart när hon kikade upp vid påklädningen när vi skulle hem från lekdejten. Hon kommer nog vara vrålhungrig när hon vaknar! På förmiddagen gick vi ner till Lukas kompis Siri från förskolan, Lukas var mycket imponerad av deras oranga hus, det är ju trots allt hans favoritfärg.


Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA ska du köpa en NY sängleksak! Hehe!

2010-03-19 @ 19:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0