Kom uuuuuuuut (på fredag)

Guuud vad jag längtar efter den här ungen nu!! På fredag får du banne mig ta och komma ut! Jag orkar inte en dag till (eller jo, antagligen kommer jag att göra det, man har liksom inte så mycket till val.)!! Nu börjar jag få ordning inför opponeringen på onsdag, det hela känns inte så hemskt längre. Jag vill bara ha det överstökat så jag kan koncentrera mig på att föda barn. Jag vill se vad Roffe är för en. Igår var vi och hälsade på William, det gör ju inte direkt att man längtar mindre! Fem dagar gammal liten plutt...  det där gjorde ni bra Maria och Lars :) När vi hade hälsat på hos den nyblivna lilla familjen frågade jag Lukas om han tyckte att det var roligt att träffa William svarade han: "Ja, fast imorgon tycker jag att han ska heta Ekopeko igen!"   Haha, Ekopeko var Lukas "projektnamn" på william när han låg i magen. 

Namn är svårt, och denna gång är vi knappt överens här hemma. Lukas håller på Roffe och Blixten... Jag och Niklas har många förslag... (utan inbördes ordning) Theo, Max, Måns, Joel, Adam, Filip... hm känns som vi hade fler, kommer inte på just nu. Nåt namn ni gillar? :) Tjejnamn TROR jag att vi är överens om... fast jag vet inte. Det svänger från dag till dag :) Idag gillar jag Lova mycket, men tycker att det skulle kännas löjligt med två barn på L. Så det går inte med Lova, men jag gillar det :) Förut var vi inne jättemycket på Alice eller Elsa, men nej, nu gillar jag de inte så mycket... Det har under graviditetens gång dykt upp för många Aliceor och Elsor. Det bästa vore väl att trycka ut ungen innan vi slåss om namn kanske. Men namnförslag mottages gärna!  


Nu ska jag gå och hämta Luttelurk!

 
Eller ska jag låna julklappen och ÅKA ner och hämta honom... :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe du tittade ju till slut ;)



Ja, men en fika på dagen och sen klämma ut h*n på kvällen då? Det tycker jag låter suveränt!

Ser fram emot det!



Haha Lukas är bra rolig. Ekopeko var ett bra namn tycker jag :P



Hörs närmare Fredag! och hör av dig om det händer något! jag är bra trött på att vänta på den där jag med

2010-01-11 @ 15:33:31
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0