Jisses

Dagens pussel gick ihop och jag ser ljust på framtiden. Niclas har jobbat i Mora idag vilket innebar att jag skulle ta Lukas till dagis och Amanda till bvc och helst komma i tid till båda ställena. Jag trodde att jag skulle få tjata ihjäl mig på Lukas imorse, men det gick faktiskt ganska smärtfritt, hoppas att det fortsätter så :) Amanda hade inte vaknat för dagen så det var bara att stoppa ner henne i vagnen, Lukas åkte pulka baokm oss. När Lukas var lämnad var det dags för nästa mission, ta sig till bvc med mätt och nöjd dotter. Tack och lov var det inte superkallt idag så vi tog oss en promenad. Vikt- och längdrapport: 3530 gram och 52,5 cm lång! Hennes kurva pekade spikrakt upp!  Men så mycket som hon äter är det inte konstigt att hon växer så det knakar. Efter bvc sprang vi till bussen och hann i tid för att hämta en trött och hungrig Luttelurk.

Nu ska Niclas bli hemmapappa varannan vecka, superskönt tycker jag :) Han tar ut dagar på Lukas, så vi kan vara hemma samtidigt. Fast det bästa hade ju varit om det hade vart sommar, men man kan ju inte få allt här i världen. 

Jaha nej nu har jag två hungriga barn som tycker att jag ska lämna datorn...   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0