Hoho!!

Nu börjar irritationen komma krypandes... grrr! Uppsatsen jag ska opponera på dyker inte upp någonstans, det enda jag kan göra nu är att vänta... segt som bara den. Hur svårt ska det vara att skicka iväg ett mail?? Visst opponeringen är inte förr än på onsdag nästa vecka, men varför ska det behöva ta sån tid? Det är drygt när man själv gör det man ska för att underlätta för andra, men verkar inte vara så åt andra hållet... Hoppas att uppsatsen dyker upp nu medan jag skriver av mig min ilska här :) Fikasugen är jag också... tror att det finns lite kakor i skåpet, efter en kaka eller två kommer det garanterat kännas bättre.

Äh, jag berättar en rolig grej om min tänkare till son, istället för att sitta här och reta upp mig.
Vid middagsbordet för någon dag sedan frågade han mig och Nicke vad han skulle göra när han fyller 18, en helt normal fråga från en treåring... hm, kanske inte. niclas var snabb med att svara: "då får du köra bil och dricka öl!" Niclas frågade vad han skulle ha för bil när han blev stor... ingen bil alls, blev svaret. Jag kunde se hur besviken motorfantasten niclas blev, haha. Och niclas fortsatte, men jo du måste ju ha en bil om du ska ta dig till jobbet till exempel. "Jag vill inte jobba, jag har ju förskolan" sa Lukas. Jag började då fråga vad han ville jobba med när han blev stor... och till slut kom han fram till att han skulle jobba med pappa Niclas och skruva bilar (han vill inte jobba på Mc donalds, där skulle han bara äta hamburgare :)). Niclas frågade Lukas igen om vilken bil han skulle ha när han blir stor... Lukas blir sådär arg som bara han kan bli och viskar och tittar ner i bordet (han gör så när han blir arg) "Jag kan ju inte ha någon bil när jag dricker öl!" Han är klok vår grabb. Hahaha, han har stenkoll. Jag kan tro att det har blivit lite väl mycket öldrickande för pappa Niclas den senaste tiden... Dagen efter har det ju alltid blivit jag som har kört bilen och vi har ju varit ärliga och sagt att det är för att Niclas har druckit öl kvällen innan. Ja nog får man sig många skratt av sådana där ungar allt :)


 

Kommentarer
Postat av: Eeebee

Haha! Han är ju heeelt fantastisk!

2010-01-05 @ 13:36:06
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0