Äntligen...

...får man köpa bebispresent igen! Nu har "kompisen" tittat ut! Världens största GRATTIS Lars och Maria!! Nu vill man bara träffa honom också! Lukas trodde att vi skulle åka och träffa de redan i tisdagskväll,  men jag tycker nog att allt ska få lugna ner sig lite först innan vi hälsar på :) Fast vem vet, vi kanske träffas tidigare än jag trott, för vår bebis kan faktiskt komma när som helst nu. Då kan Maria ligga på bb och höra hur jag vrålar från förlossningen, haha. Men det bästa vore om min bebis ville vänta till den 15:e. Vore drygt om jag missar opponeringen på onsdag... och vila en dag vore skönt, men fredag den 15:e får den gärna komma. Ska snart ner till mvc på koll, förhoppnigsvis den sista :)

Nähä, plugga var det... usch vad segt det går. Det här med opponering var klurigare än jag trodde. Och mina tankar är inte direkt där de borde vara. Måste fokusera på skolan en vecka till, sen kan ALLA mina tankar få vara bebistankar. Väskan är packad, det är bara en kexchoklad och kameran som ska läggas i, sängen är bäddad, bilstolen framme, vagnen bara väntar på att få en provtur, skötbordet i ordningställt, blöjor inhandlade. Ja i stort sätt fattas det bara en bebis! Jag som hade en känsla av att jag inte ville förbereda så mycket innan, vet inte varför, men det vände...  


Kommentarer
Postat av: Eeebee

Brukar det inte vara så att mammorna börjar "bygga bo"? Så spänd jag är! Längtar så! Kan inte tiden bara gå snabbt nu?! jag håller tummarna för en liten tjej, det vore underbart!

Jag kommer hem nästa vecka, på torsdagen tror jag.. Kanske man hinner träffa dig/er då! Lycka till med opponeringen!

2010-01-07 @ 13:20:32
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0