Längre "ledigt" än planerat

I söndags natt kom Lukas feber pang från ingenstans, dundersnorig och i måndags eftermiddag började ögonen rinna. På kvällen var ögonen helt uppsvällda och ögoninflammationen var ett faktum. Nu är han på bättringsvägen men pga ögoninflammationen får han vara hemma resten av veckan också. Som vanligt när jag har som mest att göra med skolan passar han på att bli sjuk. Men jag ä' int' bitter, så är det att vara student och mamma. Imorron ska Niclas vara hemma som tur är. Då får jag ta igen en dag på praktiken i alla fall.

Nu  skulle jag helst vilja lägga mig i ett låååångt varmt bad och äta en STOR chokladkaka och inte tänka på något alls. Det skulle göra susen.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo då, illamåendet är kvar, men det försvinner nog snart. =)



Hoppas allt är bra med er och att vi hinner ses under mina kommande visiter i Falun!



<3

2009-11-20 @ 12:23:17
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0