Inte långt kvar nu!

Lukas hade det super på cirkusen, dock hade han knappt sagt ett ord eller flinat under hela föreställningen, men oj så han har pratat om cirkus här hemma. Katter som hoppade på pallar, och gjorde någonting som jag inte förstod med snören, en gubbe kastade ägg, och "hästarna åkte på bakhjulet! Med fötterna så här rupp" Lukas egna ord, "rupp" det är upp det, iofs inte så svårt att lista ut, men så ni inte tror att jag slarvar med skrivningen bara :) Men jag tvivlar på att hästarna åkte på bakhjulet. Möjligtvis att de gick på bakbenen. Har jag någon gång nämnt att min grabb är väldigt motorintresserad? Haha, senaste påhittet är att åka skoter på blöjpaketen. Runt runt runt här hemma. 

I lördags åkte Lukas, Niclas, Lars o Maria till Gävle. Jag var kvar hemma och skrev klart hemtentat, skönt att bli av med den. När de kom hem bjöd vi på smörgåstårta, mums!  

Nu går jag bara och tänker på onsdagen, inte långt kvar nu, men tusan vad länge vi har väntat, bokade resan i januari och nu är det bara dagar kvar, ska bli skönt att få komma utomlands och äta god mat. Maten är nog det jag längtar mest efter och solen. Men mest maten. Och slippa att ta undan efter maten förståss :) Nu snart blir det chips och film! Som vanligt på söndagar i detta hushåll :)

Kommentarer
Postat av: Emeliee

Jag blir så avundsjuk så att jag spricker här! Jag vill också packa väskan och åka utomlands!!! Men icke, jag sitter fast i det här landet och kan inte mer än önska att ni får en superresa! Ses när du kommer hem, när jag kommer hem osv! <3

2009-05-25 @ 12:09:10
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0