Som en kossa på grönbete

Idag ska jag till skolan! Det är bra segt med så mycket hemmaplugg. Kan hända att jag skriver det i var och varannat inlägg. Men ni måste veta hur det känns för mig ;)  Snart kommer min söta kurskamrat och plockar upp mig, jag slipper åka buss, det tackar jag för! 

Helgen var lugn, som vanligt får man väl säga, fast det klagar jag inte på. Var till Schlars och Iiiia och hälsade på på lördagen och på söndagen kom pappa och Malin hit, sen tog vi alla en promenad i solskenet. När vi kom hem åkte vi en snabbis till kupolen och köpte kläder och skor till Lutte. På bara någon vecka har han vuxit ur allt känns det som. Tur att han växer i alla fall. Det var några år sen jag gjorde det, fast jag skulle behöva någon centimeter till, så jag ser mig själv i badrumsspegeln utan att behöva stå på pallen.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0