.

Min käre studentkompis, som gör att man längtar till att få komma till skolan har många gånger sagt: "Tänk att vi har pluggat ihop över ett år och jag vet fortfarande inte när du skämtar eller är allvarlig. Man tror inte att du ska kunna säga något sånt"  Personer som kännt mig betydligt längre än så, vet inte heller när jag skämtar eller menar allvar :) Sån är jag, full i fan skulle man kunna säga :) Jag vet att jag har lite svår humor ibland. Ok, oftast. I julas till den hemliga julklappen skrev jag ett rim som jag tyckte var jättekul. Och det var bara jag som tyckte det också. Hm, jag kanske kommer ihåg rimmet... ungefär så här
Om du en gång var DETTA, så fick du lov att tvätta.
Plus att om du ar mycket hår på huvvä
ta det här tuggummä

Två saker låg i paketet, gissa vad? Camilla får inte gissa :) Det får representera min humor för idag. Långsökt, torr och bara jag förstår det roliga i det hela. Haha. 

Sommarfrisyren är här. Lukas var hos frisören Niclas igår. Det blev kort, väldigt kort. Han ser ut som en gangsterunge. Men världens finaste gangsterunge. Lukas är helnöjd över att hans hår är borta. Han skrek knappt när han tvättade håret igår... för det fanns ju knappt nåt hår att tvätta.

Egentligen skriver jag bara för att jag ska slippa skriva på min inlämningsuppgift. Dåligt.

Kommentarer
Postat av: Maria

Ia´s FINASTE pojke!!!!! =) Jag SKA gifta mig med honom när han är 18 =)=)=) Pussssar!

2009-03-10 @ 08:55:15
URL: http://mariah1985.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag ÄLSKAR din humor, har alltid gjort det! Men jag är lite besviken att du döpte lukas till lukas. Du sa alltid i skolan att du skulle döpa dina barn till Decibell o Povel ;) haha!

2009-05-12 @ 18:43:18
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0