Jag såg ljuset

Nu har jag kört fast igen! Fast å andra sidan har jag inte kunnat jobba något på hemtentan heller. Har legat i sängen sedan i söndags, kunde inte äta och knappt gå. Men idag kunde jag iaf gå och lämna Lukas. Har precis sett en seg föreläsning och ska sedan ta tag i skrivandet igen.


I söndags efter Lukas hade badat tog han fram pallen i badrummet. Han gick runt med den på ryggen och sa att han var en sköldpadda! Vad får han allt ifrån? I söndags fick vi ett härligt uppvaktande. Lukas kom in på vid 6 på morgonen, i händerna hade han ett durkslag och i durkslaget låg en hjälm. Han sjöng "Ja må du leva" När sången var slut hurrade han. Han räckte fram tårtan (durkslaget+hjälmen) och sa grattis! Undra om någon nyss fyllt år på förskolan? Hans lekar är verkligen underhållande.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0