I'm back

på obestämd tid.

Alldeless för mycket att berätta vad som hänt sen senast jag skrev, så jag tar bara en liten del av allt. Resan var underbar! Alla småbarnsföräldrar borde göra något liknande, var så härligt att få rå om varandra och innte behöva ligga steget före vad gäller planeringen. Men det bästa var nog i alla fall att få komma hem till Lukas ;) Bjuder på lite bilder från resan...     

Malin den rackarungen har tagit studenten, det har jag lite svårt att fatta. Men så glad för hennes skull! Hela studenthelgen var kul, besök av den alltid lika underbara Vanessa, god mat och glatt folk.

Jag har köpt min första bil. Det ni, det är ganska stort för mig. Jag tycker jättemycket om den förutom att det sr ut som om någon har tuggat på passagerardörren och när man stänger igen bakluckan sprutar det rost. Men framåt går den och det allra bästa för en fattig student som mig är att bensinen räcker vääääldigt länge. Jag bjuder inte på någon bild.

Jag har börjat jobba och tycker synd om småbarnsföräldrar som jobbar heltid (båda förädrarna). Min värsta dröm för mig är att jag måste göra det sen. Man hinner ju knappt träffas. Nej jag är otroligt glad att jag valde att börja plugga nu när Lutte är liten, iofs så pluggar jag heltid, men kan oftast själv påverka upplägget.

Förra veckan fick jag mig en rejäl chock som kändes rakt i hjärtat och har inte slutat tänka på det än. Aldrig ska man få vara fri från denna sjukdom, den finns alltid närvarande. Det känns som den kommer närmare och närmare. Jag hoppas mina kramar gjorde dig gott!

Imorrn är det tydligen min födelsedag! Lukas har lovat att sjunga för mig, bä bä vita lamm. Jag får nöja mig med den sången. Jag fick ett sms idag som gjorde mig väldigt glad! Jag trodde mina vänner inte hade en tanke på att jag fyller år, men fröken Busk kan man minsann lita på :)
Det ligger redan två paket och väntar på mig, vilket gör att det känns lite som julafton, haha, det ena hade Vanessa med sig och luktar väldigt gott (gissa om jag har varit nyfiken på det länge!) det andra kom min snälla Therese förbi med igår eftersom hon är bortrest imorron. 

Nicke är ute på en tur på sin älskling nummer tre (jag vet inte i vilken ordnig vi kommer men jag hoppas att hojjen är nummer tre!). Miss i nassa, han är inte klok han. 

Nej nu ska jag sova om jag ska orka med kalasandet imorrn!



 


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad roligt att höra att ni haft det bra! Och du, grattis i efterskott =)

Tyckte det ryktades om en fika här i veckan, hoppas jag har möjlighet att vara med, vore skoj att träffa er alla!

Kram från mig och bebis i magen!

2009-06-28 @ 12:20:22
URL: http://hebens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0