Jävlar vad bra jag är

Nu har jag både pluggat ikapp och sett till att jag ligger aningens före i planeringen. Det gillar jag. Jag måste alltid göra så, för om Lutte blir sjuk, vet jag hur jobbigt det är om man redan ligger efter i skolarbetet. Men nu ligger jag väldigt bra till, så nu kan jag njuta av helgen :) Eller snart, ska plugga lite mer fram till klockan två, sen är det dags att hämta grabben. Sen är det helg!

Igår när jag och Lukas gick till förskolan berättade han för mig vid varenda gula fläck i snön att "där har hunden kissat" Ja och var kissar du då? frågade jag honom, på pottan fick jag till svar. Grejen är den att han aldrig har kissat på pottan. Han har försökt sen i okt-nov någon gång. Han sitter på pottan i 5 sekunder, sen reser han sig och säger "funk int' nå"  men igår, då funkade det! Både på eftermiddagen och kvällen. Tänk att lite kiss kan göra en mamma så stolt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0