Bara en vanlig torsdag?

Tänk att det finns folk som tänker på en ibland och vill umgås med en, då blir jag glad :) Fast jag oftast (iaf känns det så) inte kan och oftast får lämna återbud så ger inte folk upp. De som inte ger upp kallar jag riktiga vänner!  Och just idag hände det TVÅ gånger, vilket gör mig dubbelt så glad!  Det är så många saker som gör mig glad nu för tiden. På senaste tiden har jag blivit så glad för andras skull. Det är så roligt när det händer bra saker för folk runt mig som jag bryr mig om. Jag går hela tiden runt och funderar på hur de ska veta att jag blir glad på riktigt. Det är svårt faktiskt. Hur som helst är det härligt att kunna glädjas åt och med andra.

Jag har en känsla av att jag ligger ganska bra till med mitt pluggande så det får bli en ledig dag imorron med Lukas. Kanske en sväng ner till biblioteket? Vi får se vad vi hittar på...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hallå =) Ja det är inte så lätt att hitta mig, men kul att få en läsare till... Inte många som läser min blogg vad jag vet =) Visste inte att du hade en med?! Men det är kul då kan jag följa er lite mera =) Få se om vi syns snart, om jag kommer upp snart. Kram

2009-02-26 @ 20:55:59
URL: http://millaaaaan.blogg.se/
Postat av: Camilla

Men hallå =) Kul attt du oxå har en blogg, =) Då kan jag ha lite mera koll på er =) Och inte så många som läser min , vad jag tror =) Men det var ju kul att du hitta dit =) kram

2009-02-26 @ 20:58:32
URL: http://millaaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0