Hej mitt vinterland...

Nu ska jag erkänna en sak. Jag har redan tröttnat på snön. Tre snöpromenader med Lukas till och från förskolan räcker.  Jag gruvar mig redan för den fjärde. Mitt tålamod skulle må bättre utan snö.Vagn är inget vidare roligt att köra i snön, pulka går bra så länge de inte har grusat (vilket de har gjort nu), han kan gå själv om vi startar en timme tidigare på morgonen. Kanske ska höra om mina möjligheter till färdtjänst, haha. Men det är ju fint och ljust med snö i alla fall. Lukas kommentar om snön igår morse var: "Mamma, jag tror Thomas är glad idag. Han äääälskar mycket snö!" Lukas är väl medveten om sin skoterglade morbror :)

För tillfället har jag stopp i hjärnan. Uppsatssskrivandet går sådär... Ska ta en liten frullepaus och hoppas på att stoppet lossnar efter det. Senare blir det en tripp ner till stan och lunch med Maria! God mat och trevligt sällskap borde stå på schemat oftare!

Nej frukost var det nu va? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0