Mina mål/drömmar/önskningar

Det blir nog inte så djupt idag... :)
Mina mål, hm... mitt närmsta större mål är att ta lärarexamen, nu är det inte långt kvar! 
Jag drömmer om en tillvaro utan stress! 
Mina önskningar att mina nära och kära får vara friska, men framför allt lyckliga!
Kort och koncist :)

Vardagen rullar på i vanlig takt... Lukas är insnöad på dinosaurier occh Amanda kör vidare med "att-ha-något-på-huvudet-intresset" och Niclas svävar fortfarande på moln efter skoterköpet, haha. I skolan är det teater-, dans-, musik- och konsthistoria som gäller. Intressant men jag är  inte van vid föreläsningar märker jag... svårt att inte nicka till! "Innebandykarriären" går framåt, jag har bestämt mig för att köpa mig en egen klubba, det ni, det är stort för mig, haha!

Förra veckan kostade jag och barnen på oss en ledig dag, vi åkte ner med ett par kompisar till öppna förskolan på Elsborg. Kul att prova på mammaledigheten igen, med fika och sångsamlingar :) Lunch på stan, tre vuxna och fyra barn, hade kunnat bli mer cirkus än det  faktiskt blev!

I helgen blev det utgång (ja, igen kors i taket!) med trevliga tjejjor! Mådde oförskämt bra på söndagen, men det var nog för att det var så kul, haha.


Amanda i sitt esse, lägg märke till skorna som hon gärna ska ha på sig. Sen är det inte så noga vems skor det är hon har...



Lukas fick välja vad han ville ha till fredagsmyset... Jordgubbar!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men du! jag hade ju helt glömt bort att du lösenordsskyddat din blogg! Inte så konstigt att det arldig dök upp ngt på bloglovin! men nu har jag hittat tillbaka så nu hoppas jag väl på att du tar upp det här igen ;)

2011-05-08 @ 13:49:22
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0