Pusslar...

och herregud vilket pusslandet det blir! Jag börjar skolan den 24:e januari, alla andra kurser jag läst har det varit väldigt mycket hemmastudier. Denna kurs är det tvärtom, skola 9-16 i princip varje dag. I vanliga fall skulle det inte göra mig något men nu är det så att Amanda inte fått barnomsorgsplats förr än 9:e feb, och då i britsarvet. Så vi hade lagt pusslet vem som skulle vara hemma när och vilka dagar hon kunde hänga med mig till skolan och det såg ut som att det skulle funka bra. Fram tills igår... kvart i fyra ringde skolkontoret och erbjöd oss en plats på Lukas förskola! Toppen, slippa åka genom hela stan och slippa hämta och lämna på två olika ställen. MEN då började inte inskolningen förr än 2 mars... bara till att lägga ett nytt pussel då ;) Så det pysslade jag  med i natt, nu ska jag bara vidarebefodra vårat livspussel till försäkringskassan, niclas jobb, lukas/amandas förskola samt mamma,pappa, malin. Det blir nog bra...till slut :)

Men till dagens viktigaste! Lille Wille William fyller hela ett år idag! Hipp Hipp Hurra för denna underbara gosse! Imorron kommer vi med paket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0