Ett litet samtal...

gör så mycket. Jag själv är jättedålig på att ringa mina vänner, stundvis kan jag må så dåligt över det. För hur lång tid tar det egentligen att fråga hur någon har det? Man behöver verkligen inte ringa varje dag, de bästa vännerna är ju de som man kan prata med efter månader (ibland går det ju tyvärr så lång tid...) och det ändå känns som det var igår. Idag fick jag ett sånt samtal och jisses vad jag har varit glad efter det! Så tänk på det, ett litet samtal gör så mycket. Jag själv ska bli bättre på det... hoppas jag :) oj oj, vad djupa tankar det blev så här på fredagskvällen.  Jag får skylla på att jag har varit "socialt off" ett helt år nu och den senaste tiden börjat fundera väldigt mycket. För mycket och så mycket plats finns det inte i den här bloggen. Så det är lika bra att släppa alla funderingar. Jag vet inte hur ofta Niclas får säga åt mig att inte fundera så mycket ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0