Fullt upp...

... Som vanligt :) den senaste tiden har bara svischat förbi. Skolan har dragit igång på allvar, snacka om att man inte får missa ett enda moment i den här kursen! Förra onsdagen fick jag lov att avbryta i lektionen när det var ca 50 min kvar, och nästa dag hade jag inkasserat en kompletteringsuppgift! För 50 minuter! Sen blev det ju en hel del annat att ta igen de dagar vi hemma låg och kräktes... Men sånt är livet. Bara till o gilla läget! Tur att de jag läser med är så goa! Självklart ska man ta igen det man missar, men va tusan skriva rapport när man missat 50 minuter... Idag hade vi redovisning av en gruppuppgift och vi gjorde aerobicspass för förskolebarn, haha det skulle jag vilja haft på film :) Sofie-utan-kondition försöker jympa, skulle vart ett passande namn. Men himla kul har vi, har aldrig läst en roligare kurs än denna (trots löjliga kompletteringar ;)) Annat viktigt å berätta är att Amanda hade sin första dag på förskolan idag! Och jag hade chans att vara med första timmarna, Niclas tar resten. Hon blev så stor på en gång, men man såg hur hon trivdes med att traska runt där bland barnen och åka rutschkana, slänga sig i myspölen och hoppa på en gummihäst. Personalen gjorde verkligen att man kände sig välkommen, vilket underlättar det hela väldigt mycket. En annan kul sak är att två av pedagogerna har haft Niclas och hans syskon när de var små. Igår blev det filmkväll med två kurskompisar, vi såg american crime och fy vad ont i magen jag fick av den filmen! Men Helt klart en sevärd film. Oj nej nu lär jag väl ta tag i all nytta man lär göra! Längtar tills på lördag! Äntligen dags! Och kors i taket att jag inte hade annat inplanerat... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0