Tisdag

och min favoritdag!  I alla fall när det gäller tv-tittande, Desperate Housewives :) Fast det är ju några timmar kvar tills det startar. Annars är det ingen rolig dag... Niclas jobbar och jag tvättar för fullt. Måste se till att vi har lite rena kläder när vi åker till min mormor på torsdag. Det blir första långresan med Amanda och jag hoppas att det ska gå bra! Men jag har glömt hur mycket plats alla bebissaker tar! Jag ska prata med min snälla farfar och höra om Lukas får låna hans bärbara dvd... Kan bli lååånga timmar i bilen annars. 

Idag kommer dagen jag aldrig trodde skulle komma i detta hus. Vi ska få husdjur. Eller man ska inte blanda in mig i det hela. Det är Niclas och Lukas som ska skaffa husdjur. Jag ska vara ärlig, jag är inget stort fan av djur. Vi får se om jag bjuder på en bild när det är klart. 

Nu kommer pappa och dricker lite kaffe när som helst! 
  


Kommentarer
Postat av: Maria

HAHA =) Ett STORT GRATTIS Säger jag iaf ! hihi

2010-03-09 @ 10:21:44
Postat av: Emelie

Nej men! Vad är det jag hör?! Husdjur Sofie?! :O

Hoppas ni får det suveränt hos din mormor! <3

2010-03-09 @ 12:47:10
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Bellatrixofix

Nu är jag lite nyfiken på vad det är för djur ni ska få hem.... : )



Kul att läsa din blogg också!

kram!

2010-03-10 @ 06:12:25
URL: http://bellatrixofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0