Tisdag

snö, snö, snö... när ska det sluta? Fick ett härligt mms av pappa... mamma satt i linne i solen på balkongen. Jag är inte alls avis... Men imorrn kommer de hem till vintern igen :) 


I söndags dammsög jag hela lägenheten för första gången sedan november. Det har min käre Niclas fått sköta, men nu är jag dessvärre fullt kapabel till det igen. Jag tror att dammsugning är det absolut tråkigaste jag vet. På kvällen var jag hur trött so  helst, så trött har jag inte varit sedan jag kom hem från bb. När jag skulle tvätta ansiktet på kvällen tog jag som vanligt en bomullsrondell och rengörningskräm... trodde jag. det var Lukas tandkräm! men jag hann stoppa mig själv innan jag började smeta ut det i ansiktet.

Nej nu har jag inget mer intressant att berätta... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0