The day from hell...

Dagen började bra iaf, med bvc-besök och pappa kom och fikade! Äntligen är de hemma!! Resten av dagen har handlat om att överleva. Typ. Lukas har gjort allt för att reta gallfeber på mig. Skrik och grin, fast startar  man dagen 5.20 så är det kanske inte så konstigt att vi båda är lite lättretliga. Gäsp. Amanda sov i alla fall till klockan sex. Roligt nästan jämt. Men jag gnäller inte, jag berättar bara sanningen, haha. 

Gårdagen var betydligt bättre. Maria och Wille kom för att pyssla lite och tjuvstarta våffeldagen. Vi gjorde fotavtryck på småttingarna och Lukas gjorde handavtryck, som han målade orange... såklart. Jag hoppas det kommer upp lite bilder på Marias blogg snart ;)

Ikväll blir det förhoppningsvis kika på nyaste Wallander... om Amanda inte skriker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0