Ja hej

Tyckte det var dags för lite nytt här... Blev det inte vackert så säg? Haha

Här hemma är det snorigt, den ena värre än den andra. Men lite snor är väl inte så mycket att klaga över, det finns värre saker. Idag har det inte blivit mycket gjort... tvättberget har jag tyvärr inte börjat förminska än, det som var det viktigaaste idag. Men det är faktiskt en dag imorron också. Imorron ska Lukas få följa med sin mormor och hennes jobb och åka häst och släde! Jag tror jag kommer få en lycklig grabb imorron eftermiddag :) Jag och Mandisen ska till bvc, läkarbesök denna gång. Ska bli kul och se hur mycket hon har vuxit sen sist, vår lilla Budda.

Annars händer inte så mycket här hemma... Eller jo, men kanske inte så intressant att jag måste redovisa det här. I lördags byggde vi en snögubbe alldeles utanför vår dörr till uteplatsen. Jag blir lika rädd varje gång jag tittar dit och tänker "vem sjutton står och kikar in hos oss??" När vi byggde snögubben var Lukas rolig och satt en morot som snopp åt snögubben. När vi kom in gick han och kikade på snögubben. Lukas kom in till mig i köket och hade gråten i halsen "Mamma! Han har tappat snoppen!!"


Kommentarer
Postat av: Maria

åhhhhhhhhh ska vi ses då? efter bvc? :)

2010-03-02 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0