Full fart hela helgen...

Det började med att vi hämtade upp Vanessa vid tåget på fredag eftermiddag, där jag fick en trevlig överraskning i form av fröken Busk! På lördagen var det dags för "susinen" Wilmas dop. Lukas hade sån tur och fick följa med camilla och kimmo ner på stan och fika. Han slapp all stress här hemma :)
 Lukas med skitbruna morfar innan dopet. Lukas har valt kläder själv. Jag trodde  inte att han ville ha masdräkten eftersom vi fick brotta på honom den i somras, men jo då, den skulle han ha. Fem minuter innan vi skulle åka kom hann på det. Jag fick helt enkelt välja... grinig pojke i struken skjorta och jeans eller glad pojke i ostruken masdräkt... med blixten skor till. Behöver jag säga att han var helt klart snyggast klädd? Haha

 Nydöpta Wilma med pappa och kusin

 På söndagen tog vi en promenad tilll mamma, pappa, Malin där Camilla och Kimmo också var. Eller Vanessa och Lukas åkte fyrhjuling... Nu vet Vanessa vad hon önskar sig i examenspresent, haha. Hon blir färdig logoped i juni, duktiga du! 

När vi hade skjutsat Vanessa till tåget hem var det dags för nästa kalas.

 Ett av födelsedagsbarnen! Grattis i efterskott min fina vän! Lars får inite vara med på bild, han blev ju "bara" 26, haha.
 I "Hällhagen"  var det röj som vanligt. Åsa provar på att ta hand om tre barn :) Jag förstår inte att det alltid blir massa tok när Åsa är med, haha.



Kommentarer
Postat av: Maria

1. Lutte är så vacker i sin dräkt! Wille har ju med en sån där,så jag hoppas att dom kan ha dom samtidigt nåt år! haha. Men då hänger det på Lukas,atr han inte växer ur sin :P



2. vilket fult kort på mig! Jag och mina bävertänder! :) HAHA



3. Åsa är ju som gjord till att ta hand om våra barn! Det ser man ju på bilden! HAHA!



Puss

2010-03-29 @ 10:02:05
Postat av: Emelie

Vilken härlig helg ni ser ut att haft! Och vad glad jag blev av att se er på stationen så där, helt fantastiskt! Vi får försöka träffas när jag kommer hem i slutet av veckan igen, saknar dig så ju!

<3<3<3

2010-03-29 @ 10:09:39
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte //studiecoach

Hej

Jag skulle vara väldigt tacksam om du ville gå in på min blogg och svara på enkäten där om studievägledning på internet.

//studiecoachen

2010-03-29 @ 10:27:51
URL: http://dinastudier.blogg.se/
Postat av: åsa

haha...de blir väll aldrig tok när jag e i farten=). men nu vet ni vem som ska försöka att vara barnvakt, kom me hela klanen hem hit vettja=) kramar

2010-04-05 @ 22:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0