Ba ba ba...

... spelas just nu. Varför har jag inte lyssnat mer noggrant på Miss Li förut? Jag är ju lite segare än andra när det gäller musik. Jag upptäckte ju Spotify för några veckor sedan, haha. Jag är damen som hänger med... :)

Vi har varit ut på sjön en sväng med pappa och Thomas, sen åkte vi hem till pappa och fikade lite. Riktigt härligt ute idag. Nu njuter jag och Amanda av lite killfritt :) Niclas och Lukas åkte iväg en sväng.

Igår var det fredagsmys med fam Hedberg Engström, som vanligt kan man nästan säga, har blivit många fredag spenderade med de den senaste tiden. Lika roligt varje gång, den ena värre än den andra, haha. Appropå det så hittade jag ett kort i min gamla mobil för ett tag sen...


Ger dig den några minnen Maria? :)

En annan bild som ger mig minnen hittade jag i mammas telefon...

Ganska precis ett dygn innan Amanda föddes. Där visste jag inte vad som väntade dagen efter, och tur det, annars hade jag nog dragit mig ur.



Har ångest inför ikväll, det känns som jag egentligen borde vara någon annanstans än hemma. Men om jag skulle vara borta hade jag känt att jag borde varit hemma. Dessa jobbiga val hela tiden... Nu får jag lita på att det blir bra såhär helt enkelt. Men jag hoppas att dessa UNDERBARA människor får riktigt roligt ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Helene

Hoppas du får en trevlig kväll vännen! Hade hoppats på att få se dig men det får bli en annan gång helt enkelt =) Kram på er!

2010-03-06 @ 15:30:14
URL: http://hebens.blogspot.com
Postat av: Emelie

Vi saknar dig självklart. Men det kommer fler gånger! Älskar dig!

2010-03-06 @ 17:05:32
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Maria

Haha vad jag började skratta när jag fick syn på bilden =) Tack för denna vecka =)

2010-03-07 @ 11:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0