Fantastiska ko!

Jaha var det dags igen då... eller? Är ganska omotiverad, mina närmsta sörjande har bra koll utan denna blogg :) Men lite ska jag väl kunna bjuda på! Amanda är nu döpt, trots sin feber på dopdagen klarade hon det fint! Jag undrar vad det är med mina barn och dop... Lukas var också febrig på sitt dop.

Denna vecka provar jag på livet som ensamstående tvåbarnsmor och fiskvakt. Niclas har åkt  till Gotland med hojjen och verkar ha det riktigt bra,, ska bli kul och se kort sen, och honom med för den delen :) Konstigt att vara ifrån varandra så här länge, men på söndag kommer han hem. Hoppas fiskarna och jag har överlevt. Än så länge ser det ljust ut!



Amanda relativt nydöpt, hade inget kort på henne i dopklänning... 



Vår fina fina pojk (som skulle ha gelé i håret, lika pappa) innan Willes dop




Lyckliga flicka! Som nu kan ha tofs! Hennes hår växer som bara den




Nej nu borde jag sova... go natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0