Fantastiska ko!

Idag har det varit en toppendag! Jag, Malin och alla två barnen åkte ut till vår farmor och farfar i sommarstugan i Vika. Där fick vi hamburgare och Lukas pratade hål i öronen (nästan) på oss, mest på farfar. Munnen går i ett på den ungen! Och just nu är det mest frågan varför. "varför har ni två stolar, varför står den där, varför springer han, varför är det en vägg där, varför är bilen röd, varför ska vi äta det, varför ska vi inte äta det, varför säger hon så, varför ska jag skynda mig, varför är inte mormor hemma, varför kan inte amanda göra så, varför får vi post, varför får jag göra så, varför har han ingen skruttbil, varför är det inte cirkus idag, varför fungerar den inte, varför är den trasig, varför, varför, varför??? Jag ska inte ljuga, ordet varför kan reta gallfeber på mig! Fast det är ju bland annat på det viset barnen lär sig, jag får väl tänka på det. 



Vi köpte med oss jordgubbar och Lukas skulle såklart ha den största... och den var stor!


  
Mandisen fick inte smaka jordgubbar men var rätt nöjd i alla fall



Lukas hjälper gammelfarfar att tvätta "gräsklipparen"



Amanda med frillan! Nu börjarr jag bli riktigt fascinerad över hennes hår! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0