Hemmafixar'n snett och vint AB

I helgen var vi till IKEA. Detta underbara varuhus. Fast jag skulle mest ha trökgrejor. Förvaringslådor och tesil :) Några andra roliga saker blev det i alla fall. Idag har jag fixat klart vid barnens sängar. Amandas lilla "hörna" i vårt rum blev lite mer rosa än tidigare och Lukas har fått en löv ovanför sängen. Någon tycker att det är jäääättemysig där under. Som vanligt när jag fixar och donar är det fort och fel, snett och vint som gäller. Men bra blir det hur som helst :)

    

     

Jag hade väl egentligen velat ha tyget vid Amandas säng mer sträckt...
MEN som sagt fort och fel... tyget får duga som det är :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Vad fint de/ni har det =)

Kram!

2010-02-16 @ 18:51:44
URL: http://hebens.blogspot.com
Postat av: Emelie

Aww vad fint baby! Kanske är det jag som snor Lukas säng nästa gång jag hälsar på :D

2010-02-16 @ 20:18:29
URL: http://cookiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0