Long time no see...

så kan det gå ibland. Jag har inte ens koll på vilka viktiga saker som hänt sen sist, dagarna rullar på och jag längtar till sommaren! Men vem gör inte det...?

Det har ju varit påsk, det blev många ägg, mycket godis och lite påskpynt. Snyggaste påskgubben kom i alla fall från Galgberget.



Småkusinerna fick nya snygga hattar som mamma sytt... eller hur var det, var det påsar? :)




Sen har vi hängt lite med Maria och Wille. Amanda och William har provat att dela vagn, gick sådär. De är lite för tjocka. Men på bilden nedanför är det inte lika trångt :)






My crazy kids... Amanda är nybadad och så här blir hennes hår då och Lutte ville också ha håret så då fick vi fixa till det då.


Igår tog jag och min kära mor en promenad in till stan, men när vi kom till Elsborg blev hon så trött så hon fick lov att vila en stund.

Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0