Hoho

Kände att det kanske var dags för en liten uppdatering igen... Tack för alla kommentarer som har kommit in också, alltid roligare att läsa när någon har kommenterat :) Nog för att jag är lite seg på att läsa de och när jag läser de och det är en vecka sedan de kom in känns det nästan pinsamt sent att svara...

Idag skulle jag haft en heldag i skolan, men pga sjukdom blev hela eftermiddagen inställd. Skönt, för jag hade en hel del annat att pyssla med än att sitta och lyssna på någon halvintressant föreläsning. Istället har jag kunnat planera för mitt lek- och språkprojekt som jag ska genomföra under min praktik. praktiken börjar på måndag och det ska bli jättekul, men samtidigt känns det lite skrämmande. Helt ny plats, handledare och nya barn. Men det ordnar sig säkert! 

På fredag ska jag ut på äventyr! Jag och Emelie har ÄNTLIGEN fått till en helg som passar. Jag lämnar sambo och barn (nåja ett har jag med mig) för en helg i Örebro. Jag hoppas vi får fint väder och att Cookie godkänner mig.

Nu ska jag ta och hämta Lutteplutte som kanske inte kommer vilja följa med mig hem då han är inställd på att hans pappa skulle hämta honom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0