Vilodag

Idag blev det inte som planerat, Lukas var sig inte riktigt lik igår och han har sovit som en kratta i natt. Det brukar tyda på att han är på väg att bli sjuk, så i förebyggande syfte tar vi en hemmadag idag. Morgondagen och onsdagen är viktiga dagar för mig så jag hoppas att det hjälper att vi tar det lugnt idag. Det brukar hjälpa i alla fall.

Sist jag skrev stod Ikea överst på önskelistan, det är nu avklarat! Förra helgen var vi där och nu i helgen har Niclas med hjälp av Lars fixat ordning i hallen, så nu finns det bra förvaring i hallen, äntligen. Det är bra att man kan sätta grabbarna i arbete, jag och Lukas vi åkte på kalas vi. Nu skulle jag bara behöva fixa/köpa lite smådetaljer för att det ska bli som jag tänkt :) Nästa projekt här hemma blir att få ordning i sovrummet, måste tänka till hur vi ska ha spjälsängen, skrivbordet och byrån... Hinner fundera ett litet tag till. Jag vill gärna ha så mycket som möjligt klart helst idag. Varför? Så här ser resten av terminen ut: Praktik fyra veckor till, samla material till b-uppsats, köpa julklappar, skriva b-uppsats, fira jul och nyår, lämna in b-uppsats, opponering, betygsamtal någon gång mellan den 11-15 januari, sen vill jag helst hinna vila upp mig i alla fall en dag innan det är dags för party nummer två.  Min planering är ganska tajt, men det kommer nog att lösa sig. Dett gäller bara att plutten inte kommer tidigare än 17:e januari och att jag överlever mina krämpor :)

Nu ska jag leta på någon bra film jag och Lukas kan kika på... Myyys! 

Kommentarer
Postat av: Emelie

tack för senast! Det var så mysigt och jag hoppas verkligen vi kan göra om det snart igen. Vad skönt att se att du inte kommer sitta utan något att göra resten av det här året ;)

2009-11-09 @ 10:39:31
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0