En tung sten


Plötsligt händer det! Det verkar som jag har tappat min tunga sten som jag har gått och burit på sedan i maj! Ska bara dubbelkolla för säkerhets skull, innan jag blir sådär jublande glad och gör en piruett eller två.  Idag är en bra dag, trots min enorma smärta (var tänker jag inte precisera, ni som varit/är gravid vet att man kan ha ont både lite här och där) är det mycket som gjort mig glad idag. Var ute på praktiken idag och hann prata med min  handledare och det känns riktigt bra trots allt som varit, med sjukdomar med mera. Det samtalet underlättade rejält inför morgondagens TVÅ redovisningar på högskolan. När jag hämtade Lukas var han på strålande humör, sånt smittar av sig! På vägen hem ringde Therese och det är alltid lika underbart att prata med henne! På fredag ska vi dessutom ha fredagsmys med gott och massa prat! Längtar som en tok, en kväll med en av de bästa är precis vad jag behöver! Och när man loggade in här fick jag mig en överraskning i form av en kommentar från Maria! Många gånger saknar jag att vi bodde så nära, allt var så mycket enklare då än nu, men det ska väl ordna upp sig med träffandet när vi blir mammalediga samtidigt, mig blir du inte av med :)  


Påminnelse till mig själv, i nästa inlägg ska jag berätta för er hur spännande det är att åka buss. Visste ni förresten att jag har upptäckt olika sorters "plingmänniskor"? Oerhört vetenskaplig undersökning har utförts av mig.

Och nej, än så länge känner jag inte av någon knorr eller så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jadu Sofie, BÅDE jag och Lars saknar er här :) Det är som du säger mycket enklare. MEN vi ska ta igen det sen. Vi får se till att vi har som grabbarna två spikade dagar i veckan =) Vi kan ju ta typ måndag och onsdag el onsdag och fredag =)

Puss och kram my friend!

2009-11-27 @ 09:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0