Fokusera

Jag har världens hemtenta att skriva och tankarna är på helt annat håll. Jag håller på att längta ihjäl mig! Nästan i alla fall. Om två veckor är det med all säkerhet ännu värre, då handlar det om timmar. 27 maj klockan 20.00 lyfter planet mot värmen! Jag brukar vara som mest effektiv med skrivandet på kvällen när jag har hemtenta... konstigt eftersom jag annars slocknar vid halv tio tio.

Jag längtar även till att posten kommer imorrn, har beställt lite kul saker som jag vill ha nu! Helst igår, men jag får vackert vänta tills imorrn, eller fredag.

I söndags var jag, Niclas och Lukas och tittade på crossträning. Gissa om grabbarna var nöjda. Niclas var tvungen att ut och åka cross på kvällen och igår när jag hämtade Lukas skulle han hem och leka crossbana! När man leker crossbana gör man såhär: man lägger ut lite kuddar och gosedjur på golvet och täcker över med en beige filt (ser ut som sand). Kuddarna och djuren bildar hopp och där kör man med sina små crossar och hoppas och kraschar. När Lukas blir stor (så här hög, lång säger han och pekar ovanför huvudet) ska han ha en orange cross, en liten en. Hoppas han inte får för höga förväntningar med han längd bara. Han är ju trots allt 50% mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0