Brevväxling


Jag och Lukas var hem till mamma, pappa och Malin på eftermiddan Vi var upp på vinden och jag fick med mig två llådor med mina gamla saker. När jag kom hem började jag gräva i dem och hittade mina gamla brev! Har ägnat de senaste två timmarna åt att läsa alla brev och än är jag inte igenom högen! Och vilka brev jag har läst.... Vi tjejer i klassen som brevväxlade (mellanstadiet) hade något som hette "nyttiga nyheter" = rent skvaller! "Vet du att K och E är ihop? Vet du att J är kär i M? Och det verkade vara viktigt att det stod hemligt på kuvertet. I ett brev kunde man läsa, "hon är min bästa kompis", någon termin senare "fy, vad jag hatar henne" Va hemska vi va! Undra vad man själv skrev? Jag har ju bara läst vad de andra har skrivit, med all säkerhet var vi nog lika hemska allihopa :) 

Idag har jag nog slagit något slags rekord tror jag...!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Det där lät bekant ^^

2009-05-14 @ 10:59:25
Postat av: Jenny

Jag har också några av mina kvar, hihi :)

2009-05-14 @ 23:07:57
URL: http://jennyzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0