Söndag...

"Jag har åkt på en sån delfin" sa Lukas nyss till mig och pekade på delfinen på leksaken han har i badet.
"Jaha, när då?" frågade jag.
"Jo, det var i lördags, när solen sken"

Älskade grabb som förgyller min vardag, fast idag var det ju helg...

Mycket har hänt sen sist jag skrev. Mest har jag jobbat och umgåtts ovanligt mycket med mina goa vänner! Förra söndagen var jag och Therese ut i skogen på äventyr, blåbärsplockning, fika och massa härligt snack! Måndagseftermiddagen spenderades med Emelie, i höst står ett örebrobesök överst på prioriteringslistan!! På onsdagen gjorde jag något jag aldrig  gjort förut och om jag känner mig själv  rätt blir det nog ingen mer gång heller. Jag var på barnklädesparty i grannstaden. Vilket påhitt måste jag säga! "Den här tröjan heter katt med pingla och kostar 420 kronor. Det finns matchande till mamman också" Nej, sånt är inget för mig. Men jag hade som vanligt en himla trevlig stund med Maria (som inte ska bli uppfinnare! Haha!)


Igår blev det en heldag med mamma, pappa, syrran, moster och hennes kille. Himla trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0