Paus

Man måste ta en liten paus i läsandet ibland. Det känns himla gött att skolan är igång igen! Hade första seminariet idag och det kändes riktigt bra, men som jag har känt tidigare så har jag nog valt liiite fel termin att vara gravid på... Men men problemen tar man när de kommer! I höst har vi tio veckors praktik och jag ska vara på en förskola den här gången ska bli roligt! Min nya handledare verkar supertrevlig och positiv så det kommer nog bli super.

Idag har jag lite oplanerat blivit med vagn, alltid lika kul med nya vagn :) Men denna gång var det inte till Lukas utan till bebisen såklart. Jag behöver nog inte köpa någon ny vagn till Lukas nå mer. Min snälla Maria ställde upp och shoppade åt mig eftersom jag var i skolan. Men till henne fanns ingen vagn... Men snaaart får du beställa en :) Tusen tack åter igen, hur skulle jag klara mig utan dig? :) Och tack även  Michaela som fick lov att möblera om hela bilen... :) Det blev en beige/brun liggdel och en mörkgrön sittdel, blir kanon! Har sittdelen på nu så det blir att hämta Lukas med den nya vagnen. Man måste prova sakerna på en gång när möjligheten finns :)

I eftermiddag blir det en sväng till Sågmyra med mamma och Therese, Lutte behöver nya kläder, han har huxflux vuxit en hel del. Vet inte riktigt när det hände...  måste nästan ha skett i natt, för imorse var plötsligt alla byxor för små.

Nej nu ska jag återgå till mina böcker om andraspråkselever... Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0