Nu är det slut på helgen...

...det är dags för söndagsmyyyys! Grabbarna myser med att skruva ihop en radiostyrd bil som de ska ut och köra med och jag myser med plugg framför datorn. I eftermiddag bir det kalas hos lillasyster, mmmm fika :) Jag är helt galet sötsugen, hela tiden. Jag kan inte komma ihåg att jag åt såhär mycket kakor och godis när jag hade Lutte i magen, men ändå har jag bara gått upp en liten del nu jämfört med hur mycket jag hade gått upp med Lukas vid den här tiden. Ska bli spännande och se hur det här utvecklas.

Den här veckan är helt fullsmockad, jag hoppas att jag överlever. Nästa vecka är planerna att jag ska få vara ledig en hel vecka! Vore underbart om det blir så också. Skulle verkligen behövas, men om jag känner mig sjäv rätt kommer jag plugga en hel del för att försäkra mig om att inget missas eller blir uppskjutet. Men några dagar ska jag nog kunna vara heelt ledig. Då ska jag och Lukas passa på att göra något roligt. Har varit dåligt med sånt den senaste tiden.

Back to studierna...


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Haha! Då var det klart. Det är en tjej som ligger i magen! Jag bara vet det! För det är bara en tjej som är rädd för att lägga på sig lite extra kilon ;)

Saknar dig, kommer dock hem nästa vecka! Alltså inte den här veckan som kommer, men nästa =)

kram

2009-10-18 @ 15:56:13
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Emelie

Upp låter suveränt!!!

Jag har däremot inte samma privilegier som dig och kan vara ledig. Nope kommer hem så jag kan plugga till tenor (hemtenta OCH salstenta).. Men självklart ska jag ta mig tid med dig!!

2009-10-18 @ 19:03:11
URL: http://eeebee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0