Nä nu så

Ramla inte av stolen nu, men jag ska lämna en liten rapport idag! Mest för att göra Maria glad :)

Livet är härligt (visst börjar det bra?). Stress, press och ångest. Mina känslor beror på skolan. Det är minst sagt apmycket just nu. Jag vet inte hur jag ska hinna. Men som vanligt så löser det väl sig alltid på nåt vis. Långa vakna nätter brukar lösa det. Dessvärre har jag inte samma energi som vanligt. Jag är fruktansvärt trött! Jag kan knappt hålla mig vaken till mitt älskade Desperate Housewives, då är det illa! det positiva är att jag vet vad det beror på och när jag tänker på det så blir jag gladare :)

Lukas har börjat med projekt "reta-gallfeber-på-morsan-varje-morgon". Igår lyckades han väldigt bra. Jag orkar inte dra hela historien,  men det är härligt med treåringar. Bla totalvägrade han ha sin overall på sig. "Mamma, man KAN inte ha overall på sig.Det är inge snö ute!" Jag trodde att jag skulle vinna tid, det är bra mycket lättare att hoppa i en overall istället för alla dessa byxor och jackor. Så fel man kan ha. När jag gick ut i köket och hämtade matlådan, då hade han klätt av sig allt...     

På lördag är det dags för "älgfesten", som jag har längtat! Fast det blir nog inte så vilt (mohaha) denna gång, då 3/4 av oss är i detta välsignade tillstånd. Men god mat och trevligt sällskap är vad som behövs för en trevlig afton!


Något slog mig inatt... Om 14 veckor (Precis, jag hade inte tänkt att gå över tiden den här gången heller ;)) är det tänkt att jag ska bli tvåbarnsmamma . Jippi, hjälp och hur tusan gick det till???    
    


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag tror nog jag vet hur det gick till, vuxenlek tror jag det kallas ;)

Men hjälp vad tiden går fort! Har du fått någon stor mage än då, de säger ju att man blir större med andra tänkte jag..

Kram på dig (er)!

2009-10-15 @ 11:53:49
URL: http://hebens.blogspot.com
Postat av: Maria

Mer mer mer mer mer =)

Jag tror att jag slog i huvet i går iaf. om du kollar min blogg mena jag =)

Ses i morgon!

Puss

2009-10-16 @ 09:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0