Höstlov?

Det verkar inte riktigt gå som  jag tänkt med mitt så kallade höstlov, jag får jobba på rikttigt hårt idag om det ska gå ihop. Ska när som helst dykaa ner i förra terminens kurslitteratur och förberdea b-uppsatsen.

Helgen har varit super! I fredags kom Maria och Lars hit och vi åt pizza, efter pizzan åkte grabbarna (-Lukas) och bytte till vinterdäck på bilarna. Vi som var kvar här hemma bänkade oss i soffan och såg på Mora Träsk. Lördagen spenderades också med Lars och Maria, vi åkte till Insjön och Borlänge. Äntligen fick jag komma till Barnens Hus! Kom där ifrån med en åkpåse till bäbisen. Så nu har jag tagit in vagnen från förrådet igen och provbäddat (igen). Lukas ville gärna provligga i vagnen, dock fick han inte det, men jag tar det ändå som att det ser tilltalande ut att ligga där i och mysa. Igår var vi ut på 25-årskalas hos storebror och nu kommer verkligen kusinen när som helst! Spännande!  

Vi får vackert vänta några veckor till... Fast det är nog lika bra det, jag är inte redo än :)


Kommentarer
Postat av: Helene

Åh vilken fin mage vännen! Måste erkänna att jag saknar min emellanåt, hihi. Ha det underbart!

kram!

2009-10-26 @ 11:11:35
URL: http://hebens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0