Bilder

Bjuder på lite bilder på det bästa jag har :) Han var för övrigt inget vidare intresserad av björnarna och de andra djuren i parken idag. När de var nära björnarna och såg de jättebra, då fick han syn på en traktor istället. Det han pratar mest om(med skräckblandad förtjusning) är en uppstoppad isbjörn som åt en säl.  
 Shoppar loss på IKEA
Spanar efter hajar i skärgården, han såg en. En grön.
Ute på promenad med Gilda
 Ute på cykeltur i nya favoritmössan. Grannarna (och kunderna på City Gross) undrar nog vad jag är för en mamma som sätter på sin son något dylikt. Det skiter jag i. Jag tycker han är söt i mössan och det är han själv som väljer att ha den på sig. Det är ett fritt land, haha. 

Nu ska jag bänka mig brevid min chipsätande Niclas i tv-soffan  

Kommentarer
Postat av: EeeBee

Haha! Du är så jävla underbar! Klart ungen ska ha badmössa om han vill ha det! Och jag såg ju helt klart vem som får promenera min Cookie sen när jag hittat henne ^^ Saknar dig. Måste träffas ASAP.. Hata att jobba! puss

2009-07-30 @ 11:13:39
URL: http://eeebee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan verkligen skratta dig lycklig vilken söt son du har! (inte så kostigt med tanke på föräldrarna iofs) Hoppas allt är bara bra med dig!



Kramar Helene och bebisen i magen

2009-07-30 @ 23:39:30
Postat av: Helene

Du förresten, är det okej om jag länkar till din blogg från min? Vore så himla enkelt om jag fick alla bloggar jag följer samlade, men det är såklart upp till dig =)

kram!

2009-08-01 @ 00:09:30
URL: http://hebens.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0