Atlanten, trail och annat!

Sen jag skrev sist har vi hunnit med en massa! I freedags kväll åkte vi hem till Idas kompisar för en power hour, vilket innebar att man under en timme drack öl ur ett snapsglas var 60:e sekund, då de även bytte låt. Sen blev det beer pong, även det någon slags "förfest"-tradition är i usa-landet. Jag var med i det vinnande laget, fast kan inte säga att jag bidrog nå vidare... träffade enn mugg i af :)




Koncentration på hög nivå!

På lördagen åkte vi till ett slags naturreservat och gick en trail. Vilken upplevelse! Alligatorer på nära håll, för nära tyckte vi nog alla tre egentligen... massa intressanta insekter, fåglar och de sötaste djuren jag sett på länge,  bältdjur! Jag och ida smög oss riktigt nära för att försöka få några bra bilder...

  
För nära!                     Ida fotar                   Armadillo!

På kvällen blev det utgång (igen!)

 

Igår fixade vi en hyrbil för resten av veckan. Vi åkte till östkusten, San Augustin. Stranden var helt underbar, jag kunde inte låta bli att le när jag gick runt där och letade snäckor och hoppade i vågorna, jag blev som ett litet barn!
  
vår söta hyrbil!            Jag och Atlanten          Helt otrolig sand

  
                      San Augustin                         På väg mot beachen

Idag blir det att ägna sig åt lite pluggande vid poolen, resten av dagen SHOPPING :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0