Vi har bara festen kvar...

Jaha då har man blivit 25 då! Det firades till största del i lördags med familj och vänner. Barnen sov hos mormor och morfar, och här hemma ställde vi till med fest för första gången på år och dar, men vilken fest det blev! Succé! Jag kan inte beskriva hur glad jag är för min fina familj och vänner! Och många fina presenter fick jag till och med :) Tusen tack!

Idag är det dags föör sommaravslutning på barnens förskola, Lukas sa till mig imorse att "nu har vi sommarlov och vi har bara festen kvar!" Så om några timmar blir det grillad korv till Lukas och Amanda nere på förskolan, jag och Niclas hoppar över för ikväll kommer mamma, pappa och Malin hit då det bjuds på smörgåstårta :) Ska även få present av syster min :) Och hon ska få en present av Lukas... Igår på Ica Maxi flög han på en diskborste och sa "den här måste jag köpa till Malin, hon kommer gilla den jättemycket!", haha, det tror jag med :) 

Nej nu ska jag väl passa på att göra klart smörgåstårtan när BÅDA barnen sover!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0